2011年2月24日 星期四

小葵新春遊


 
二月二十四日   晴

新春幾星期陰雨下

今天春暖陽光照耀

爸爸帶小葵去悠遊
 
 

好嘢...

可以在草地做甩繩狗
 
跑來跑去好自由自在
 
 

爸爸叫小葵乜事呢?
 
 

原來係要同小葵影相喎!
 
 

咁呢個甫士得唔得呀?
 
 

爸爸影完未呀?
 
 

小葵好攰呀!
 

 

都係上嚟張櫈坐吓先
 
 

 

行咗咁耐幾大都要嘆番陣
 
 

好舒服呀!
 
 

吓 ~ 咁快爸爸又話要走!
 
 
 

最近在國內網站討論區

上傳言論有 " 茉莉花 " 三字便被封阻

都係在這聽歌吧!
 
 
 

 
好一朵美麗的茉莉花
好一朵美麗的茉莉花
芬芳美麗滿枝椏
又香又白人人誇

讓我來將你摘下
送給別人家
茉莉花呀 茉莉花

好一朵美麗的茉莉花
好一朵美麗的茉莉花
芬芳美麗滿枝椏
又香又白人人誇

讓我來將你摘下
送給別人家
茉莉花呀 茉莉花

好一朵茉莉花 好一朵茉莉花
滿園花開香也香不過它
我有心采一朵戴
又怕旁人笑話

我有心采一朵戴
又怕來年不發芽

好一朵美麗的茉莉花
好一朵美麗的茉莉花
芬芳美麗滿枝椏
又香又白人人誇

讓我來將你摘下
送給別人家
茉莉花呀 茉莉花

茉莉花呀 茉莉花

沒有留言:

張貼留言