2011年1月2日 星期日

元誕行大運


 
2011 年 1月 1 日  晴

氣溫需寒冷

下午陽光照耀還感暖意

爸爸話帶小葵去行大運

冀望小葵健康快高長大
 

吓 ~ 又係去遊單車河咩!

好彩我唔會暈車浪啫!

無姑姊咁無用!
 
 

 

吹左粒沙入鼻哥窿度添

好彩我條脷夠長!
 
 

 

您睇吓我今日幾神氣
 
 

 

爸爸話要坐定定喎

又要開車去周圍遊
 
 

嘩 ~ 呢度啲花好靚喎!

爸爸話要影張...小葵比花嬌呢!
 
 

 
 

見我凝視 .....

您估我發現啲乜?
 
 
 

番到屋企仲話要影!
 
 

爸爸您係上高做乜?
 
 


 

又話要影大頭像
 
 

 

仲要我除衫影番張寫真添!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言